Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
    úterý 8.00 – 12.00 hod.  
    středa 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
    čtvrtek 8.00 – 12.00 hod.  

     

  2. Telefonické podání: pevná linka - 494 371 425
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu albrechtice@nadorlici.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Albrechtice nad Orlicí, Na Výsluní 275, 517 22 Albrechtice nad Orlicí, případně faxem na číslo 494 371 425.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
úterý 8.00 – 12.00 hod.  
středa 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
čtvrtek 8.00 – 12.00 hod.  

Telefonické podání: pevná linka - 494 371 425
Poštou na adresu Obecní úřad Albrechtice nad Orlicí, Na Výsluní 275, 517 22 Albrechtice nad Orlicí
Elektronicky na e-mail: albrechtice@nadorlici.cz (v žádosti nemusí být připojen elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: p9mby46
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Albrechtice nad Orlicí, Na Výsluní 275 517 22 Albrechtice nad Orlicí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

úhrada za jednoduchý úkon

30,00 Kč

fotokopie existujícího dokumentu (formát A4)

2,00 Kč

výtisk z tiskárny počítače (formát A4)

2,00 Kč

úhrada za nosič dat

15,00 Kč

poštovné

dle skutečně
vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zprávy o poskytování informací

Výroční zpráva za rok 2016. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podána 1 žádost o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

Výroční zpráva za rok 2015. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podána 1 žádost o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

Výroční zpráva za rok 2014. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2013. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podány 2 žádosti o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2012. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2011. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

Vyhledat v textu

26. 4. Oto

Zítra: Jaroslav

Pravidla pozarni bezpecnosti

Přihlašte se k odběru aktualit!

Přihlášení

Informační kanály

Přehled informačních kanálů

PORADNA PRO SPOTŘEBITELE

Bezplatná osobní poradna Sdružení obrany spotřebitelů - Asociace:

Albrechtice nad Orlicí
adresa: Na Drahách 110, 517 22 Albrechtice nad Orlicí
otevírací doba: každý všední den od 8 do 12 hod. a od 14 do 16 hod

www.asociace-sos.cz
SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ ČESKÉ REPUBLIKY.doc
nove logo.jpg

Nabídky práce v regionu

nabíky práce

Návštěvnost stránek

221432