image

Horní menu

Vyhledat

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
    úterý 8.00 – 12.00 hod.  
    středa 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
    čtvrtek 8.00 – 12.00 hod.  
  2. Telefonické podání: pevná linka +420 494 371 425
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu albrechtice@nadorlici.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Albrechtice nad Orlicí, Na Výsluní 275, 517 22 Albrechtice nad Orlicí.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
úterý 8.00 – 12.00 hod.  
středa 8.00 – 12.00 hod. 13.00 - 17.00 hod.
čtvrtek 8.00 – 12.00 hod.  

Telefonické podání: pevná linka +420 494 371 425
Poštou na adresu Obecní úřad Albrechtice nad Orlicí, Na Výsluní 275, 517 22 Albrechtice nad Orlicí
Elektronicky na e-mail: albrechtice@nadorlici.cz (v žádosti nemusí být připojen elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: p9mby46
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Albrechtice nad Orlicí, Na Výsluní 275 517 22 Albrechtice nad Orlicí
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

úhrada za jednoduchý úkon

30,00 Kč

fotokopie existujícího dokumentu (formát A4)

dle platného ceníku Ceník

výtisk z tiskárny počítače (formát A4)

 

úhrada za nosič dat

15,00 Kč

poštovné

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zprávy o poskytování informací a poskytnuté informace.

Výroční zpráva za rok 2023. Podle § 18 zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informací,

vydáno 0 sdělení o odložení podle § 14, odst. 5, písm. c),

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

 

Výroční zpráva za rok 2022. Podle § 18 zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 9 žádostí o poskytnutí informací,

vydána 4 sdělení o odložení podle § 14, odst. 5, písm. c),

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podána 1 stížnost podle § 16a.

 

Informace poskytnuté v roce 2022:

30.11.2022 2022OUAlb1497 Rozpis položek v RO č. 4/2022Příloha_Cenová nabídka_webové stránkyPříloha_doklady
30.11.2022 2022OUAlb1495 Mzdové náklady OÚ 2020 - 2022
13.07.2022 2022OUAlb0883 Milostivé léto
26.01.2022 2022OUAlb0110 Rekonstrukce VO v ulici Pardubická
6.01.2022 2022OUAlb0027 Dodavatelé energií obci v říjnu 2021.

 

Výroční zpráva za rok 2021. Podle § 18 zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podány 4 žádosti o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Informace poskytnuté v roce 2021:

24.8.2021 2021OUAlb0963 Sdělení o odložení žádosti o poskytnutí informace
27.5.2021 2021OUAlb623 Objasnění obsahu Strategického plánu rozvoje obce v části 4.2 Doprava
6.5.2021 2021OUAlb0595 Plánované stavební akce obce.
4.5.2021 2021OUAlb0540 Stavba kanalizace - provoz na silnici, bezpečnost občanů.

 

Výroční zpráva za rok 2020. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2019. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podána 1 žádost o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Informace poskytnuté v roce 2019:

20.8.2019 2019OUAlb1068 Domistav.

 

Výroční zpráva za rok 2018. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podány 3 žádosti o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Informace poskytnuté v roce 2018:

22.11.2018 Kastrační program koček.
27.3.2018 Právnické osoby dlužící obci.
26.3.2018 Svoz komunálních odpadů, zadluženost obce, žádosti o dotace za funkční období.

 

Výroční zpráva za rok 2017. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 5 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Informace poskytnuté v roce 2017:

21.8.2017 Problémy se škodlivými ptáky.
14.8.2017 Kulturní akce Letní kino.
10.7.2017 Stanovisko k případné spolupráci v oblasti likvidace odpadů z obalů.
13.6.2017 Žádost o poskytnutí informací o soustavě veřejného osvětlení. Vzhledem k rozsahu požadovaných informací byla žadateli oznámena výše nákladů za poskytnutí informací. Žadatel náklady neuhradil.
22.3.2017 Realizace třídění a nakládání s odpady v obci.

 

Výroční zpráva za rok 2016. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podána 1 žádost o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2015. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podána 1 žádost o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2014. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2013. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podány 2 žádosti o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2012. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

 

Výroční zpráva za rok 2011. Podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů:

podáno 0 žádostí o poskytnutí informace,

vydáno 0 rozhodnutí o zamítnutí žádosti,

podáno 0 odvolání proti rozhodnutí,

nebylo vedeno žádné soudní řízení o právech a povinnostech podle tohoto zákona,

nebyla poskytnuta žádná výhradní licence,

podáno 0 stížností podle § 16a.

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Lesní klub Kamínek zve na letní příměstské tábory.
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Upozornění KVS - ptačí chřipka
27
Lesní klub Kamínek zve na letní příměstské tábory.
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Upozornění KVS - ptačí chřipka
28
Lesní klub Kamínek zve na letní příměstské tábory.
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Upozornění KVS - ptačí chřipka
29
Lesní klub Kamínek zve na letní příměstské tábory.
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Upozornění KVS - ptačí chřipka
1
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Upozornění KVS - ptačí chřipka
2
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
3
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
4
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
5
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
6
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
7
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
8
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
9
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
10
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
11
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
12
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
13
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
14
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
15
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
16
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Sbírka ošacení
17
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Sbírka ošacení
18
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
19
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
20
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
21
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
22
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
23
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
24
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
25
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
26
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
27
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
28
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
29
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
30
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
SK Albrechtice n. O. zve na poslední přátelský zápas.
31
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany

Kalendář starosty

P Ú S Č P S N
27
15:30 Schůzka ZŠMŠ Albrechtice nad Orlicí
28
8:00 Školení krizové řízení a ochrana obyvatelstva
29
18:00 Zasedání zastupitelstva obce
15:30 Školení BOZP a PO
30
9:00 Konference Dobrá praxe v obcích
31
9:00 Konference Dobrá praxe v obcích
1 2
3 4
9:00 Konference Den malých obcí Praha
5
7:30 Lékař HK
6 7
Velký pátek
8 9
10
Velikonoční pondělí
11 12 13
13:00 Konference komplexního řešení pro svoz odpadů
14
8:00 Konference komplexního řešení pro svoz odpadů
15 16
17
8:00 Zahájení příjmu žádostí o parcely v lokalitě Pod Strání
18 19
16:00 Pracovní schůzka ohledně multifunkčního hřiště
20 21 22 23
24
15:00 Kontrolní výbor
25
18:00 Zasedání zastupitelstva obce
26 27
9:00 Schůzka s autorským dozorem stavby lokalita Pod Strání
16:30 jednání rady obce
28 29
15:00 Čarodějnice na hřišti
30