image

Horní menu

Vyhledat

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Veřejné zakázky

Malování části budovy OÚ a místní moštárny

Obor Stavební práce a příbuzné obory
Cena 30 000,00 Kč
Rozsah zakázka malého rozsahu
Předmět
Evidenční číslo
Uzávěrka 17. 05. 2013 12:00
Termín realizace 11. 6. 2013 - 17. 6. 2013
Popis Obec Albrechtice nad Orlicí plánuje zadat ve druhé polovině června 2013 malování části budovy obecního úřadu (cca 605 m2) a místní moštárny (cca 150 m2). Jedná se o tyto prostory v budově obecního úřadu: • Kancelář ekonomického úseku • Podatelna • Kancelář starosty • Zasedací místnost v přízemí a I. poschodí • Chodby v přízemí a I. poschodí a schodiště • Příslušenství (3x WC, archiv, sklad, kuchyňka)
Přílohy
Zpět do archivu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
2
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
3
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
4
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Lesní klub Kamínek zve na divadelní představení Kocour v botách.
5
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
6
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Ukliďme Albrechtice
7
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Cvičební maraton
8
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
9
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
10
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
11
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
12
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
13
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
14
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
15
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
16
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
17
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
18
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
ZDV Mrákotín - prodej chlazených krůt - 18. 4. 2024
Informace - voda na hřbitově
19
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
20
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
21
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
22
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
23
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
24
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
PRODEJ OVOCNÝCH STROMKŮ
25
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
26
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
27
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Čarodějnice - 27. 4. 2024
Informace - voda na hřbitově
28
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
29
FÚ RK - mimořádné rozšíření úředních hodin a další informace pro občany
Informace - voda na hřbitově
30
Informace - voda na hřbitově
1
Informace - voda na hřbitově
2
Informace - voda na hřbitově
3
Informace - voda na hřbitově
4
Informace - voda na hřbitově
5
Informace - voda na hřbitově

Kalendář starosty

P Ú S Č P S N
27
15:30 Schůzka ZŠMŠ Albrechtice nad Orlicí
28
8:00 Školení krizové řízení a ochrana obyvatelstva
29
18:00 Zasedání zastupitelstva obce
15:30 Školení BOZP a PO
30
9:00 Konference Dobrá praxe v obcích
31
9:00 Konference Dobrá praxe v obcích
1 2
3 4
9:00 Konference Den malých obcí Praha
5
7:30 Lékař HK
6 7
Velký pátek
8 9
10
Velikonoční pondělí
11 12 13
13:00 Konference komplexního řešení pro svoz odpadů
14
8:00 Konference komplexního řešení pro svoz odpadů
15 16
17
8:00 Zahájení příjmu žádostí o parcely v lokalitě Pod Strání
18 19
16:00 Pracovní schůzka ohledně multifunkčního hřiště
20 21 22 23
24
15:00 Kontrolní výbor
25
18:00 Zasedání zastupitelstva obce
26 27
9:00 Schůzka s autorským dozorem stavby lokalita Pod Strání
16:30 jednání rady obce
28 29
15:00 Čarodějnice na hřišti
30