Od 24. 3. 2021 začnou práce na kanalizaci v ulici Pardubická v Albrechticích nad Orlicí . Z tohoto důvodu dochází k přemístění autobusové zastávky Albrechtice n.Orl., nákupní středisko - Schéma (přemístění autobusové zastávky).
Datum konání: 23. 3. 2021
Od 24. 3. 2021 začnou práce na kanalizaci v ulici Pardubická v Albrechticích nad Orlicí . Z tohoto důvodu dochází k přemístění autobusové zastávky Albrechtice n.Orl., nákupní středisko - Schéma (přemístění autobusové zastávky).
Datum konání: 23. 3. 2021
Nemocnice Rychnov nad Kněžnou otevřela očkovací centrum, a to v budově Společenského centra v ulici Panská 1492 v Rychnově nad Kněžnou. Žádáme všechny již objednané občany, aby se dostavili na očkování už pouze do nového očkovacího centra. V areálu nemocnice se již neočkuje. K očkování si s sebou vezměte průkaz totožnosti a kartičku zdravotní pojišťovny.
Datum konání: 19. 3. 2021
Vážení občané,
již od roku 1869 probíhá na našem území každých deset let sčítání lidu. V roce 2021 nastane další opakování této významné události.
Sčítání 2021 začíná o půlnoci z 26. na 27. 3. 2021.
V první fázi má každý možnost sečíst se online prostřednictvím elektronického formuláře na webu www.scitani.cz nebo v mobilní aplikaci.
Kdo se nesečte online, má zákonnou povinnost od 17. 4. do 11. 5. 2021 vyplnit a odevzdat listinný sčítací formulář.
Jeho distribuci mají na starosti sčítací komisaři a síť kontaktních míst. Tuto část Sčítání 2021 zajišťují z velké části naši partneři z České pošty, s. p. Distribuce a sběr listinných formulářů budou pravděpodobně probíhat ve složité epidemické situaci. Činnost sčítacích komisařů i kontaktních míst bude v součinnosti ČSÚ a České pošty upravena tak, aby došlo k výraznému omezení fyzických kontaktů mezi sčítacími komisaři a obyvatelstvem za dodržení aktuálních hygienických opatření.
Za realizaci Sčítání 2021 odpovídá Český statistický úřad. Úkoly obcí vyplývají z § 14 zákona č. 332/2020 Sb.,o sčítání lidu, domů a bytů v roce 2021 a o změně zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě.
Datum konání: 11. 3. 2021
ČEZ mění způsob oznamování plánovaných odstávek. Již se nevylepují papírová oznámení a přechází se na elektronický způsob informování. Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na webových stránkách https://www.cezdistribuce.cz/cs/sluzba.
Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.
Datum konání: 6. 3. 2021
Obec Albrechtice nad Orlicí oznamuje, že sběr odpadů v hospodářském dvoře 1. Máje 348 (vjezd z návsi) bude zahájen od 6.3.2021.
Otevřeno bude každou sobotu (mimo státní svátky) od 9 do 12 hodin, občané obce zde mohou odevzdávat:
Při odevzdání odpadu se řiďte pokyny pověřeného pracovníka hospodářského dvora.
DODRŽUJTE PROSÍM PLATNÁ HYGIENICKÁ OPATŘENÍ.
Datum konání: 4. 3. 2021
Obecní úřad Albrechtice n.O. nabízí pomoc pro občany v karanténě se zajištěním donášky potravin.
Kdo by měl o tuto pomoc zájem, ať se obrátí na obecní úřad, tel. 494 371 425 nebo MT 725 081 092.
Datum konání: 3. 3. 2021
Od 07. 03. 2021 dochází k úpravě autobusových jízdních řádů v Královéhradeckém kraji. Více informací naleznete v přiloženém odkazu na stránkách Královéhradeckého kraje.
Dochází např. ke změně názvosloví autobusových zastávek v naší obci:
Albrechtice n.Orl.,,nákupní středisko přejmenováno na Albrechtice n.Orl.,,obchodní centrum
Albrechtice n.Orl.,,odb.Vys.Chvojno přejmenováno na Nová Ves,,Kvartýr
Albrechtice n.Orl.,,pošta přejmenováno na Albrechtice n.Orl.,,1.máje
Albrechtice n.Orl.,,u lesa přejmenováno na Albrechtice n.Orl.,,Borek
Novinky v odbavení – nové odbavovací zařízení ve vozidlech umožní cestujícím opět přestupovat na jeden jízdní doklad bez nutnosti vlastnit bezkontaktní čipovou kartu IREDO. Na jízdní doklady IDS IREDO budou natištěny QR kódy, které bude možné při přestupu načíst v návazném spoji, a tak cestovat s jednou jízdenkou až do cílové zastávky. Dochází také k zavedení možnosti platby bankovní kartou a tím i k zjednodušení odbavení pro cestující, kteří doposud platili hotovostí a hledali drobné po kapsách
Nová dopravní technika a technologie – nová vozidla budou vybavena dle požadavků Královéhradeckého kraje a nabídnou cestujícím zcela nový komfort při cestování do škol, za prací, ale i za zábavou. Za zmínku určitě stojí vybavení vozidel klimatizací, bezplatným internetovým připojením (WIFI FREE), USB zásuvkami pro nabíjení drobné elektroniky, LCD obrazovkou zobrazující aktuální trasu i zpoždění spoje a možné návaznosti v přestupních bodech. Dále budou ve vozidlech instalovány informační vitríny a schránky na letáky, ve kterých budou zveřejňovány aktuální informace o veřejné dopravě, včetně novinek.
Pro cestující s chytrými telefony nabídneme prostřednictvím mobilní aplikace „IDS IREDO“ možnost sledovat polohu vozidla nebo vyhledat dopravní spojení. Díky dodatkovým tabulím, které budou postupně umísťovány na zastávky, bude možné po načtení QR kódu zjistit přímo na autobusové zastávce aktuální zpoždění spoje.
Zlepšené služby pro cestující – společně s vlastním provozem budou zejména pro starší cestující k dispozici informační místa/kanceláře umístěná v několika městech v našem kraji. Na těchto místech bude možné také zařídit bezkontaktní čipovou kartu IREDO, získat informace o spojení, a případně reklamovat služby s kterými cestující nebude spokojený.
Jednotný vizuální prvek – sice jsme nechtěli nutit dopravce do jednotného barevného provedení všech vozidel v kraji, ale i tak na všech vozidlech umístíme logotyp Veřejné dopravy v Královéhradeckém kraji, který je doplněn naším cílem „Propojíme Vaše cesty“. Logotypem budou označeny nejen všechny vozidla v kraji, ale také postupně i všechny autobusové zastávky.
Call centrum IREDO – již dnes fungující služba pro cestující veřejnost dozná také několika změn, a to zejména v posílení pravomocí centrálních dispečerů. Nástroje k zajištění dodržování jízdních řádů, včetně zabezpečení garantovaných přestupů, budou nově doplněny o pravomoc zajištění přestupních vazeb dle aktuálních požadavků cestujících přijatých na call centru IDS IREDO. Možnost vyslání vozidla provozní zálohy, které bude dopravce dislokovat v předem stanovených místech se schopností aktivovat tuto zálohu do 15 minut je novinkou, která umožní zajištění dopravní obslužnosti i v případech mimořádností jako jsou poruchy vozidel, dopravní nehody apod.
Návrh jízdních řádů od 07. 03. 2021:
Datum konání: 1. 3. 2021 - 10. 3. 2021
Vážení občané, v Týništi nad Orlicí se dne 10. 3. 2021 od 8:30 do 12:00 hod. a od 13:30 do 17:00 hod. uskuteční již II. sbírka potravin a drogistického zboží pro sociálně potřebné spoluobčany pod názvem „Občané občanům“. Sběrné místo je ve firmě Sport Jelen. Pokud se chcete do sbírky zapojit i vy, kontaktujte pana Martina Jelena a domluvte se na předání materiálu do sbírky. Po skončení sbírky bude zboží předáno sociálnímu pracovníkovi Městského úřadu v Týništi nad Orlicí, který zajistí jeho postupné předání potřebným spoluobčanům (senioři, matky samoživitelky a sociálně slabí) v Týništi nad Orlicí a přilehlých obcích, tzn. i v Albrechticích nad Orlicí. Pokud víte o někom, kdo by tuto pomoc naléhavě potřeboval, kontaktujte místostarostku obce na tel. 778 446 400. Děkujeme.
Na Výsluní 275
517 22 Albrechtice nad Orlicí
+420 494 371 425
albrechtice@nadorlici.cz
Pondělí: 8.00 - 12.00 | 13.00 - 17.00
Úterý: 8.00 - 12.00
Středa: 8.00 - 12.00 | 13.00 - 17.00
Čtvrtek: 8.00 - 12.00